sobota, 21 stycznia 2017

Pudełka i kartki na Dzień Babci

W tym roku zaskoczyłam moje babcie, własnoręcznie zrobionymi pudełkami techniką decoupage do środka
 włożyłam kubek, herbatki owocowe, kawę i cukierki na osłodę  
                                                   
                                                                                                                                                                               
Podarowałam również kartki.

































3 komentarze:

  1. Super pomysł z pudełkami i kartkami :).

    Motyle są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...śliczne pudełka :) Babcie na pewno były zachwycone :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prace, bardzo mi się podobają zwłaszcza te kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń